logo

Poslední novinka

cloud@nwt.cz
+420 607 089 773
 

Školení a semináře

Co se dozvíte na školení?

Rádi vám řekneme více o tom, jak pomůže Office 365 právě vám. Poradíme s nasazením ve vaší firmě nebo proškolíme vaše zaměstnance.

Cloud

Jak pomocí cloudových řešení řešit konkrétní problémy v podnikání.

Zkušenosti

Rady od profesionálů se zkušenostmi z podnikání.

Informace

Nejaktuálnější informace o nástrojích a možnosti jejich využití právě ve vaší firmě.

Základní Office 365 workshop

Efektivní práce s poštou a úkoly

Práce s daty, cloudová úložiště

  • Outlook, PowerPoint, Word, Excel, Publisher, OneNote, Skype pro firmy, OneDrive pro firmy, Yammer, Planner, Sway
  • Skype pro firmy (konferenční hovory, sdílení obrazovky, práce na dokumentech online, nahrávání online schůzky..)
  • Outlook (Plánování schůzky v Outlooku, týmová práce, vytváření a editace úkolů, tipy pro pohodlnější práci..)
  • Kalendář
  • OneDrive pro firmy (Synchronizace souborů, spolupráce na dokumentech, práce odkudkoliv..)
  • OneNote (Použití OneNotu při každodenní práci..)
  • Planner (vytváření a zpracování úkolů, vkládání dokumentů, sdílení, propojení s Outlookem..)
  • Yammer (ukázka využití Yammeru – příspěvky, komentáře, vkládání souborů, hlasování, sdílení..
  • Běžné strategie práce s e-mailem
  • Jak naložit s e-mailem po přečtení
  • Tipy pro pohodlnější práci v Outlooku
  • Pokročilé vyhledávání v Outlooku
  • Úpravy panelů nástrojů a sloupců, zobrazení a filtry
  • Vytváření úkolů ze zpráv, evidence úkolů
  • Týmová práce v Outlooku, organizace schůzek
  • Tipy pro práci v Outlooku bez vyrušování
  • Propojení Outlooku s jinými aplikacemi

OneDrive

  • Přihlášení k OneDrivu, Vytvoření účtu
  • Přidávání – nahrávání souborů
  • Synchronizace souborů
  • Sdílení souborů
  • Správa souborů

 

SharePoint

  • Základní úpravy, vlastní zobrazení
  • Práce se sdílenými dokumenty
  • Kontakty, úkoly
  • Publikování dokumentů, seznamy

Online komunikace

Microsoft Dynamics CRM

Nástroje pro efektivní řízení

  • Představení Skype for business, přihlášení, nastavení statusu, nastavení hovoru
  • Vytvoření pozvánky na skypovou schůzku v outlooku
  • Nastavení předsálí v outlooku
  • Zahájení hovoru, nastavení mikrofonu, nahrávání rozhovoru
  • Sdílení prezentace, plochy, předání řízení, pouštění videa
  • Tabule, hlasování
  • Představení Microsoft dynamics CRM
  • Jak správně vpisovat informace o zákaznících (zájemci/příležitosti)
  • Příležitost a získaný obchod
  • Vytvoření řídícího panelu
  • Vyhledávání informací
  • Přiřazování záznamů mezi jednotlivými zaměstnanci
  • Plánovač – vytvoření plánu, přidání uživatelů do skupiny
  • Vytváření úkolů a přiřazování jednotlivým uživatelům
  • Použití poznámkového bloku a sharepointu skupiny
  • Představení produktu Power BI
  • Vládání dat, vytváření grafů

Dvoudenní školení Outlook

1. den: Microsoft Outlook jako osobní informační centrum

 

Kolik emailových zpráv denně dostanete? Kolik času trávíte denně nad otevřeným e-mailovým klientem? Podle výzkumů  dostaneme průměrně 50 – 200 zpráv denně a zpracováním těchto zpráv strávíme 0,5 až 3 hodiny denně. Během tohoto dne se seznámíte s nejlepšími a doporučenými způsoby, jak pomocí funkcí Outlooku rychle a efektivně zpracovat doručenou poštu a jak v Outlooku informace (zprávy, úkoly, schůzky) uchovávat a nacházet, když je zrovna potřebujete.

 

  • Informační věk a záplava e-mailu
  • Běžné strategie práce s e-mailem
  • Jak naložit s e-mailem po přečtení?
  • Outlook jako informační centrum
  • Strategie pro čištění doručené pošty
  • E-mailová etiketa
  • Tipy pro práci v Outlooku bez vyrušování
  • Tipy pro pohodlnější práci v Outlooku
  • Úpravy panelů nástrojů a sloupců, zobrazení a filtry
  • Pokročilé vyhledávání v Outlooku
  • Složky výsledků hledání
  • Automatizace v Outlooku (Rychlé kroky a pravidla)
  • Vytváření úkolů ze zpráv, evidence úkolů
  • Kategorie a kontexty, správa projektů
  • Týmová práce v Outlooku, organizace schůzek

 

2. den:  Efektivní využívání Microsoft Windows, OneNote, Outlook

 

Tento den se všechny získané zkušenosti propojí a doplní o další tipy a triky, díky kterým můžete zkrátit strávený čas nad svými agendami a informacemi. Naučíte se využívat funkce počítače a aplikací, o kterých jste zatím nejspíš nevěděli. Budete schopni je využít pro plánování a řízení, ale i pro tvůrčí a týmovou práci. Všechny tipy si budete moci vyzkoušet pod dohledem lektora v rámci cvičení.

 

Microsoft Windows

  • Novinky ve Windows 10 – zaměření na vyšší výkon a produktivitu
  • Nabídka Start a Hlavní panel a plocha – možnosti nastavení, úpravy a zrychlení práce
  • Vylepšení často používaných aplikací
  • Tipy a triky pro vyhledávání, kopírování a třídění dokumentů a složek
  • Výstřižky – aplikace pro snadné pořizování výřezů obrazovky a práce s nimi
  • Nahrávání kroků uživatele (např. pro potřeby dokumentace postupu nebo vyvolání chyby)
  • Rychlé poznámky – post-it lístky na ploše pro pořizování rychlých poznámek
  • Klávesové zkratky, práce s myší, se seznamy, ergonomika
  • Novinky v oblasti zabezpečení dát (ztráta notebooku, zálohování, USB disky apod.)
  • a spousta dalších tipů a triků

 

Microsoft OneNote

  • První kroky s aplikací OneNote
  • Nástroj pro sbírání poznámek
  • Poznámkové bloky, oddíly, stránky, hierarchie
  • Formátování a tabulky ve OneNote
  • Vkládání různého obsahu, výstřižky, webové stránky
  • Vyhledávání, značky, obrázky, tisk, export
  • OneNote jako nástroj pro vedení projektu
  • OneNote na více počítačích (synchronizace, sdílení, týmová spolupráce)
  • Propojení s aplikací Outlook a dalšími aplikacemi Office
  • Možnosti uložení, zálohování, exportu poznámkových bloků

Zájem o školení

Souhlasím s poskytnutím osobních údajů